Nowa rola zamówień

Rola obszaru zamówień w przedsiębiorstwach zmienia się szybko. Pojawiają się nowe priorytety istotne podczas tworzenia systemu outsourcingu zamówień. Łączą one w sobie następujące elementy:

  • Rozsądna redukcja kosztów
  • Zarządzanie ryzykiem
  • Ukierunkowanie na potrzeby klienta
  • Zrównoważony rozwój i różnorodność
  • Marka, widoczność i PR
  • Przystosowanie się do zmian

IPO nie tylko identyfikuje aktualne wyzwania mające wpływ na zamówienia, takie jak koszty, przejrzystość, globalna integracja i zgodność z przepisami, ale także stawia im czoła, wprowadzając stosowne działania w ramach realizowanych strategii. Należy wychodzić naprzeciw potrzebom i wymaganiom nowoczesnej firmy skupiając się w szczególności na obszarze zamówień. Kompetencje w zakresie outsourcingu zamówień i zarządzania łańcuchem dostaw to kluczowy zbiór umiejętności, które powinny stanowić solidny filar działalności firmy.